Prazniki ali kronika leta ki odhaja

Spet prihaja Božič in bo tu prav kmalu, toda na žalost je ta praznik radosti vsako leto manj radosten. Zadnjih nekaj let sem komaj spravila skupaj denar za darila, toda letos verjetno daril sploh ne bom kupila. To leto si celo ne upam upati, da bodo plačane vse položnice, kaj šele, da bi kupovala darila. Ne vem niti, kje naj vzamem nekaj denarja, da jih plačam.

In ob takšnih priložnostih se vprašam, kaj še prinese čas do konca leta, ne le zame, ampak za vse nas? Ljudje so zaposleni, vendar zaslužijo vse manj in manj in delodajalci so vedno bolj kruti in celo v času, kot je Božič ne mislijo na nikogar drugega kot le nase.

V takšnih časih navadno raznišljam o tem, kakšno je bilo leto, ki pravkar mineva in kaj se je vse v tem letu zgodilo. Skušam misliti na lepe stvari, ki so se zgodile, vendar jih najdem komaj nekaj. To leto so se dogajale v glavnem slabe in neprijetne stvari, ki so se morda preprosto morale zgoditi.

To leto se je začelo z zadevami, ki se vlečejo že od prejšnjega leta, in se še niso končale. Dobila sem nekiaj denarja, vendar pa, ker sem želela postoriti nekaj nujnih stvari v svojem domu, sem ga potrošila v ta namen, čeprav sem vedela, da bom potem zopet v brezupnem položaju. Dosegla sem spravo z nekaterimi otroki, ki jih poznam s foruma iz katerega sem bila izključena, toda narediti sem morala nekaj, kar sem si obljubila, da nikoli ne bom. V njihov forum sem se vpisala z drugim vzdevkom. Nisem bila tako neznansko srečna, kot sem bila, ko sem bila povabljena v prejšnji forum, toda nekaj je vendarle bilo. Tam sem postala celo moderator in morala bi biti srečna. Toda to ni tisti forum, v katerega sem bila povabljena lansko leto … torej to ni isto. Ko sem bila lansko leto izključena iz tistega foruma, me je zapustilo tudi nekaj otrok, ki niso bili čisto povezani z njim. Preprosto niso imeli časa pogovarjati se ali pisati mailov. Preprosto nimajo časa. Celo ena od mojih najboljših prijateljic mi ne piše več. Rekla je, da me je iskala na messengerjih, toda nikoli je nisem videla online. … Torej je tudi to prijateljstvo nekako splavalo po vodi.

Prejšnje leto sem bila precej tesna prijateljica tudi nekemu moškemu, toda v začetku tega leta je on iz tega prijateljstva hotel napraviti nekaj več. Preprosto ni mogel razumeti, da jaz že imam moža in ga nisem pripravljena zapustiti samo zato, da bi bila z njim. Spoznala sem tudi, da je bilo z njegove strani izrečenih veliko laži in da je bilo moje izključenje iz zgoraj omenjenega foruma v večji meri povezano z njim, kot si lahko zamislim. Odrekla sem se takšnemu prijateljstvu v upanju, da se bodo stvari vrnile nazaj na stara pota, toda temu sploh ni bilo tako. Nič ni več, kot je bilo in zdaj spoznavam, da tudi nikoli ne bo.

Lani spomladi mi je umrl oče in upala sem, da bodo formalnosti glede dediščine hitro urejene, toda še enkrat v življenju sem bila naivna, misleč, da je očetova prijateljica iskrena. Toda ni. Želi svoj delež in zdaj lahko le čakam, kaj bodo prinesli prihodnji meseci. Ne vem, ali me je tožila ali ne. In tako, za piko na i, moj dom še sploh ni moj in ne upam si misliti kaj nam lahko prinese njena “zmaga”.

Tako se slabe stvari nadaljujejo. Igrali smo neko online igro in moj prijatelj je ustanovil guild, ki je bil res čudovit. Kdo bi verjel, da je bilo v vsem skupaj med člani le ogromno laži in pretvarjanja? Ta isti prijatelj je osnoval klubsko hišo na enem izmed 3D messengerjev, pretvarjajoč se, da je to guildova klubska hiša, toda bila je le skrivališče zanj in (eventuelno) zame. Zavedajoč se, kaj hoče, nisem več hotela prihajati tja. Takoj po tistem si je poiskal novo prijateljico, za kar sem bila pravzaprav vesela, toda za to je odvrgel proč vse drugo. Ni se več brigal ne za guild, ne za forum, ne za prijatelje in celo ne zame in vse skupaj je razpadlo na koščke. Komaj sem ga uspela prepričati, da mi je predal vodenje guilda, da bi ostali lahko nadaljevali, toda bilo je že prepozno. Mnogo članov – skoraj polovica – je že zapustilo guild in kasneje ustanovila svojega. Lagali so in se pretvarjali, da so še vedno moji prijatelji … Celo nekaj njih, ki so takrat še ostali, so pred kratkim odšli, tako da je v njem komaj še kaj prvobitnih članov. Jaz in moj mož igrava (ali bolje rečeno sva igrala) vsak večer večinoma sama. Drugih članov ni bilo, tako da sem razmišljala celo o razpustitvi guilda. Ne vem. Tako, kot se sedaj sučejo stvari, se to v prihodnosti lahko tudi v resnici zgodi.

Zaradi tega in zaradi dejstva, da so me vsi otroci, ki so bili nekoč moji prijatelji, zapustili, meseengerja več ne potrebujem. Na njem me večinoma kontaktirajo le še cepci in to je skoraj vse. Moje strani in prostorčki so zapuščeni in tako začenjam razmišljati o tem, da zaprem tudi te. In slabih stvari s tem še ni konec.

Ževljenje je zeleno, kot pravim temu jaz. V službi je vse skupaj še slabše. Kar naenkrat nimamo tistega pravega dela toda za tisto, ki smo ga dobili kot nadomestek, nam ne dopuščajo nobene kreativne svobode. Sita sem vsega in v bistvu nimam nobene volje več hoditi na delo. Čas je za zamenjavo službe, toda kam naj grem? In celo boljše je vprašanje: Kje začeti? Vsak dan je vedno slabše in celo ta čarobni čas mi ne prinaša nobenega veselja.

Za nameček pa je moj mož prinesel domov še psa za sina, toda moj sin že sedaj čuti, da to ni tisto in tako, kot si je predstavljal. Zame je le še en strošek več in “požiralec” tistega malo časa zase, ki ga še imam. Povedala sem svoje razloge proti, vendar me nihče ni poslušal.

Tako je ta, za mnoge ljudi čarobni čas, zame najbolj brezupen in nesrečen čas leta. Kaj me lahko razveseli? Prav nič. Brez denarja, brez prijateljev, brez članov guilda, brez dediščine, z visokimi stroški in slabo službo. Za kaj sem sploh lahko srečna? Ne bom mogla kupiti daril niti za svojega sina in moža in vse kar ostane so običajni striški in posojila. Morala bi delati še kaj drugega in kaj zaslužiti, toda za vse skupaj nimam nikakršne volje.

 

English

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Oddajte komentar

