Otroci

Bil je čas, ko sem verjela, da me otroci lahko naredijo srečno, da ne znajo lagati in da so najbolj iskrena bitja na svetu, da me imajo res radi in si želijo moje družbe. Da, to sem mislila in v resnici so mi bili velik navdih za vse mogoče projekte, ki sem si jih zamislila, da bi dala otrokom nekaj novega in zanimivega. In moji najsrečnejši trenutki so bili, ko sem prevajala nekatere knjige za slovenske otroke, igrala eno najbolj popularnih iger s prijatelji na eni najbolj popularnih strani, ko sem si tako srčno želela spoznati se z nekaterimi od njih itd.

In nato je nekega dne prišel dan, ko se je to res zgodilo. “Srečala” sem nekatere teh prijateljev in sem bila celo povabljena na enega izmed forumov, kjer sem se v resnici počutila doma in zaželena. Mislila sem, da so se mi uresničile sanje mojega življenja – biti koristna vsaj nekaterim otrokom, biti njihov prijatelj! Mislila sem, da se to ne more nikoli končati.

In nato, nekega dne, ko sem to najmanj pričakovala, je prišla resnica na dan. Obtoženan sem bila nečesa, kar nisem in nikoli ne bom, brez možnosti dokazati nasprotno. V tistem danem trenutku sem vedela, da sem bila izdana. Koliko laži je bilo izrečenih že prej? Koliko neiskrenosti je bilo v njihovem prijateljstvu, da so me vsi zapustili? Izključena sem bila iz tistega foruma, blokirana na messengerjih, mnogi so se norčevali iz mene za mojim hrbtom … In jaz sem mislila, da otroci ne znajo lagati in so najbolj poštena bitja, kar jih lahko srečaš …

No, vem, da vsi otroci niso takšni, pa vendar … boleče je spoznanje, da je celo običajen “Hello” tistim, ki so ti dragi, lahko zavrnjen s tolikšno močjo; ko spoznaš, da so bili tvoji projekti zaman in so bili sami sebi namen; ko nikomur ni mar, čeprav parvi, da mu je; ko kar naenkrat nihče nima več časa odgovoriti s preprostim pozdravom na tvoj preprosti pozdrav …

Da, otroci so lahko zelo nepravični, neizkreni in zelo neprijazni, celo zlobni … Vem, da so me popolnoma spremenili. Mislila sem, da znam z otroki, še posebej, ko se je rodil moj lastni sin, toda zdaj … Povernilo se mi je nekaj volje za to, da zopet počnem nekatere stvari za otroke, kot so ustvarjanje posebnih spletnih strani, prevajanje itd … vendar bom pošteno premislila, preden se bom s kom osebno ukvarjala. V običajnih okoliščinah, razen odgovora na njihov pozdrav, ne bo ničesar več. Ne bom več rama za jokanje, svetovalec ali karkoli drugega, niti prijatelj ne … ne, bom le neka ženska, ki odgovarja na njihove pozdrave in nič več … Čeprav sem zanje nekoč bila vse to, sem bila izdana in del mene je bil “uničen” in to je nekaj, kar bom skušala ne dovoliti, da se še kdaj zgodi …

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Oddajte komentar

